Fredag

Jag mår mycket bättre idag, bara lite ont i halsen, plus att jag har känt mig lite trött och hängig. Oliwer är lite konstig i magen också, stackaren. 
Senare ikväll kommer min mamma och kusin Cecilia hit, så imorgon ska både jag och Oliwer vara på topp! För det blir en helg med massa shopping! Jag har kvar presentkort som jag fick av mina snälla vänner när jag fyllde år. Tack så mycket gulliga ni! Nya kläder till mig! Det blir förmodligen nya kläder till Oliwer också, det är så roligt att köpa grejer till honom.
Idag är det alla fall fredag och som vanligt har vi haft fredagsmys och tittat på the voice. Oliwer brukar gilla det programmet eftersom det är musik, men idag sov han sig igenom nästan hela programmet, sötnosen..

Kram på er!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0