Igår

Igår var vi på öppna förskolan. Vi var med och dansade och Oliwer tyckte att det var kul! Han tycker om att titta på andra bebisar. Vi var egentligen där för att lyssna på en sjukgymnast som skulle prata om träning efter graviditeten. Men Oliwer var jättetrött och bara skrek så vi gick därifrån. Han blev tyst och somnade direkt när jag la honom i vagnen. Jag hann alla fall få svar på mina funderingar innan vi gick och istället för att lyssna färdigt blev det enpromenad i över en timme så att Oliwer fick sova i vagnen. Sen var det dags för föräldrargruppen att träffas. Jag trodde att Oliwer skulle vara pigg en stund nu eftersom han hade sovit i vagnen. Det var han inte, men han väntade i alla fall tills mötet var slut innan han började skrika igen. Så medan de andra föräldrarna stannade kvar och småpratade så bäddade jag åter ner honom i vagnen, då log han! Sötnosen!
På kvällen fick han flyga på mina ben och han tyckte att det var jätteroligt!




/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0