Länge sedan...

Det var ett tag sedan jag skrev för vi har haft fullt upp. Jag har knappt rört en data överhuvudtaget de senaste dagarna. I onsdags kom Oliwers farmor och hälsade på och efter att hon hade åkt gick vi över till Cissi och Alex. I torsdags var jag och Oliwer på föräldrargrupp för första gången. Jag var inte så jättesugen på att gå och funderade över vad jag skulle prata med dom andra mammorna om. Jag har ju redan pratat så mycket bäbisprat. Men jag var mycket mer social än jag trodde för jag babblade på massor. De andra som var där var riktigt trevliga och det ska bli kul att träffa dom igen på torsdag. Efteråt gick vi och hälsade på Cissi, Alex och deras lillkille tills Adam kom hem från jobbet.
I fredags åkte jag och Oliwer upp till Östersund. Där har vi hälsat på mamma, pappa, mina syskon, mormor, farmor, Lina och min moster Marie med familj plus att vi har träffat flera andra också. Det har varit jättekul även fast vi saknade både Adam och Shakira.
Men nu är vi hemma igen! (Fast Östersund känns ärligt talat mer som hemma.)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0