Min helg!

(väldigt suddig bild, men vad gör väl det?)
 

Jag har haft en bra helg, även om jag har varit ganska trött och kanske lite för gnällig mot Adam. Men ibland måste man få gnälla...
Helgen började alla fall med en härlig långpromenad i solen. Sen blev det pizza tillsammans med några av Adams kompisar från Gävle. De stack iväg och kollade på Rammstein i globen medan jag och Oliwer gick hem till Cissi, Alex och deras bebis. Och Dante som var och hälsade på dom.
I lördags åkte vi till Oliwers kusiner, vi gick ut och lekte. Jonathan och Adam byggde en jättefin snögubbe tillsammans med Theo. Det är så härligt med vinter och snö! Fast jag lekte inte så mycket, jag körde vagnen. Fast jag kastade några snöbollar på Adam, haha. Jag och Anneli konstaterade att det är stor skillnad på hur tjejer och killar kastar! (Alla fall på hur jag och Adam kastar.)
Idag har vi haft en slappardag och det behövde jag. Vi gick i alla fall en sväng till ikea för att köpa lite saker till Oliwer. Mitt i Ikea kom han på att han var hungrig och satte igång att gallskrika! Så jag bar honom så fort jag kunde genom resten av ikea, medan han skrek så högt han kunde och alla huvuden vändes mot oss. Jag bara log mot alla och travade vidare. Det har aldrig varit så lätt att passera folk därinne kan jag säga. Alla flyttade sig snällt när vi kom gåendes, haha! Så fort han hade fått mat blev han i alla fall tyst igen..
Han har somnat jättesnällt ikväll i sin säng och nu ska jag också gå och lägga mig.

Godnatt & dröm sött!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0