Onsdag

Oliwer sover oftast bra på nätterna, fast självklart vaknar han ett par gånger och vill äta. Han måste ju växa! Men inatt har han varit vaken jättemycket så idag är jag jättetrött och det är nog han också för just nu ligger han helt utslagen i mitt knä..



Vi skulle egentligen åka och hälsa på Elin och Erik ikväll och få se deras lilla tjej. Men Erik blev sjuk så vi få stanna hemma ikväll. Synd för jag hade sett fram emot det. Men det kommer ju fler dagar!

Vi fick förresten en födelsetavla av min moster Agneta idag. Hon hade broderat den, jättesöt! Och när vi hälsade på min farmor så fick Oliwer jättefina lovikavantar som hon hade stickat. Jag blir jätteglad när han får presenter! Och det är jättekul när någon har lagt ner tid på att göra så fina saker till honom!
Jättegulligt!

/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0