Den fulaste söta hunden!

Igår på vägen hem från Hudik så stannade vi till i Gävle och åt middag hos Anders, Anna och Emma (3år) Annas syster och hennes tjej och deras lilla bebis var också där. De hade också med sig den fulaste söta hunden jag någonsin sett. Det var en mexikansk nakenhund och den såg precis ut som hyenorna i lejonkungen!

Det här är inte hunden jag träffade utan en bild jag hittade när jag googlade. Deras hund hade lite större bruna ögon, men dom är ganska lik!
 

Idag har Malin varit och hälsat på oss! Vi satt bara och pratade och timmarna bara flög förbi, men det är ju så att tiden går fort när man har roligt!

Apropå ingenting så tror jag att jag har kommit på varför deltagarna i superzise vs superskinny ska byta mat med varandra. För när de ser någon annan äta som de själva har gjort samtidigt som de äter fel åt andra hållet så inser de hur fel de verkligen åt innan. Jag har egentligen ingen aning om ifall det är därför men det kan ju inte direkt vara nyttigt att byta dieter med varandra när båda har matmissbruk åt olika håll. De måste ju få jätteont i magen!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0