En underbar vanlig dag!

I förmiddags kom Yvonnie och hälsade på en sväng. När hon hade gått kom jag på att jag glömde fråga om hon ville ha kaffe eller något. Så typiskt mig! Jag och mina vänner har alltid haft sån relation till varandra att vi säger till om vi vill ha något. Så när jag får besök händer det ofta att jag glömmer bort att bjuda på något. Det är bara när jag själv är fikasugen som jag kommer ihåg det, haha!
Sen gick jag och Oliwer en långpromenad, äntligen har det kommit snö här. Hoppas att den ligger kvar för jag blir så lycklig när det är alldeles vitt ute!
Nu ska jag försöa få på Oliwer ytterkläderna utan att han vaknar alltför mycket så ska vi gå och möta Adam..

Hej så länge!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0