Hudik

Igårkväll åkte vi upp till Hudiksvall. Det är så mysigt här och det snöar stora snöflingor utanför fönstret..
Jag tänkte på en grej! När man sjunger med i en engelsk låt som man brukade sjunga med i som barn, så sjunger i alla fall fortfarande jag som jag tyckte att det lät när jag var barn och inte dom riktiga orden, haha!

Igår följde jag förresten med Elin och Anna-Karin på ikea och jag var där i flera timmar utan att köpa en enda grej, de´ni! Oliwer var förstås också med och han var så snäll hela tiden! Dom var riktigt imponerade över att han aldrig skrek utan bara låg där och mös. Det var kul, då kände jag mig som en stolt mamma, haha!

Kram på er!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du ska vara stolt, vännen :) Och han är ju så fin!! Lik sin mamma <3

2012-01-07 @ 13:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0