Idag har Oliwer träffat alla sina fina fastrar!

Idag har vi varit och hälsat på Adams pappa i Gnarp. Både Nattis och Elina (Adams systrar) följde med! På vägen tillbaka hem till Adams mamma släppte vi av Nattis och där hemma väntade istället Amanda (Adams tredje syster). Vi skulle spela spel men istället fastnade vi framför the voice. Jag gillar den sångtävlingen! Jag är nog en av få som tycker det är roligare att kolla på sångtävlingar där alla är duktiga istället för sångtävlingar där folk är dåliga och blir totalt sågade. Nu har Elina åkt hem, så jag får se vad vi andra hittar på..

/Anna

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker oxå det är skitkul att se!! Såg du han Ulf Nilsson från första avsnittet..? Han var så jävla bra så man fattar inte! :) Och han som var sist ut i torsdags, Bengt-Anton Runsten!! Han var ruggigt jävla bra! Dessutom kommer han från Östersund oxå, lite extra kul :) Micke Mojo är ju oxå härifrån och han var ju med igår, fantastiskt bra han med :) Tommys systerson Alex är ju oxå med, men vi vet inte i vilket program ännu... Har suttit å väntat nu både onsdag, torsdag och fredag men ingen Alex :/ Men men, den som väntar på nåt gott...;) Han är fruktansvärt duktig, jag grät första gången jag hörde han sjunga... <3

2012-01-07 @ 13:51:12
Postat av: Anna

Tyvärr missade jag nästan alla du skrev om :( Men Mojo såg jag alla fall :D Oj, då måste Alex va bra! Tur för mig att han inte har sjungit än för då kan jag också hålla utkik! <3

2012-01-10 @ 11:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0