Lite småsjuk.

Jag var lite piggare igår, men huvudvärken höll i sig och på kvällen fick jag ont i halsen..
Imorse hade jag fortarande ont i halsen, men den känns bättre nu. Jag har fortfarande ont i huvet och det känns som om det väger 20kg minst. Är det så här det känns för Oliwer att hålla upp huvudet, haha!
Men nu ska jag gå och möta Adam så att jag och Oliwer får lite luft.

Jag har förresten bokat in en resa till Östersund nu! Det blir bara en helg, men det känns skönt att komma hem en sväng! Jag längtar efter att få träffa mormor och visa upp Oliwer! Jag längtar också efter att få träffa några av mina kompisar där uppe och självklart resten av min familj också!
Bara några veckor kvar, sen kommer jag!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0