Nyårsafton

Jag hade en jättebra nyårsafton! Det blev ingen stor fest eller något sånt, men det var mysigt!
Först åkte vi till Oliwers kusiner Theo och Tim och Adams brorsa Jonatan och hans tjej Anneli. Vi åt massa god mat och pojkarna lekte och busade och var så söta! Eller inte Oliwer förståss, han är för liten för att leka så han sov mest. Men söt var han i alla fall! Tim (ca 10mån) försökte hela tiden sno Oliwers napp, haha!
Theo och Tim hade fått en grej man lägger över bordet så att det blev en koja och det var hur kul som helst! Dom kröp ut och in och var helt galna!
Strax efter nio (tror jag) åkte vi hem och strax före tolvslaget klädde vi på oss för att gå ut och kolla på allt fyrverkeri och skåla in det nya året. Väl ute blev jag lite orolig för Oliwers öron för det smällde riktigt högt. Men han hade dubbla mössor + en luva och jag höll det ena örat mot min kropp samtidigt som jag höll för hans andra öra med handen. Och efter en liten stund sov han, så det var nog ingen fara.. Shakira som ju borde bli rädd för alla fyrverkerier var mest nyfiken, hon sprang runt och kikade ut genom fönstrena! Hur som helst så lystes himlen upp överallt runt omkring oss och det var jättefint! Några släppte iväg såna där ljus som flyger under en ballong eller vad man ska säga. Jag har bara sett såna på tv förut men det var jättevackert!





Shakira valde att titta ut på allt genom fönstret istället. (Jag vet det är stökigt i det här rummet...)


Det är jobbigt att fira nyår!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0