Ont i halsen, mysmorgon och helg!

Den här dagen började med te med massa honung i. Eller inte riktigt, den började som alla andra dagar med en glad liten Oliwer! Han är så himla mysig på morgonen, då ligger han och flinar och pratar och det är såååå mysigt! Vi brukar ligga kvar i sängen minst en halvtimme varje morgon och bara gosa!
Men efter det drack jag honungste. Jag har haft ont i halsen sen igår kväll. Det är inte bra, jag hoppas att Oliwer klarar sig. Jag vill inte att han ska bli sjuk..
För övrigt så är jag glad att det är fredag! Även om jag har lyxen att vara ledig varje dag så är det en speciell känsla när det blir helg. Det innebär ju också att Adam är ledig ett par dagar, vilket jag självklart gillar!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0