På promenad..

Jag och Oliwer har varit ute på upptäcksfärd idag! Solen sken och det var alldeles vitt på backen! Tänk att man kan bli så lycklig av snö. Hoppas det kommer mycket mer! Oliwer älskar att åka i vagnen. Han ligger bara å myser. Idag gick vi på en gångväg som jag aldrig har gått förut. Jag gick och gick och efter en stund hade jag ingen aning om vart jag var men någonstans måste man ju komma ut. Det gjorde vi också men jag kände inte igen mig. Jag trodde att vi bodde åt höger men jag brukar alltid ha fel, så jag valde att gå åt vänster och efter en stund såg jag några höga hus lite längre bort som jag kände igen. Jag har nog sämst lokalsinne i hela världen, haha!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0