presenter och handboll

Idag har vi vart och köpt massa presenter! Det är så roligt att köpa saker till andra. Man går och kollar och funderar på vad den personen tycker om. Fast vi köpte till en bäbis också och då valde jag vad jag tyckte om, haha! Fast jag tog lite hänsyn till hans föräldrars smak också..
Ännu roligare än att köpa presenter är såklart att ge bort dom och se hur glad någon blir!

När vi kom hem kollade vi på handboll, Sverige mot Polen. Sverige ledde med 11 mål men tappade hela ledningen och matchen slutade lika. Så pinsamt klantigt! Jag hatar verkligen å förlora och jag var så nervös i slutet av matchen.. Men, men dom gjorde ju sitt bästa och ibland vinner man och ibland inte. Men dom borde ha vunnit!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0