Roligt igår men trötta idag

Det var en rolig dag igår! Theo var som vanligt uppspelt och glad när vi var där. Han är en riktig liten söt busunge! Tim hade lärt sig att gå några steg, jätteduktig! Men jag och Tim råkade slarva bort Theos blixtenbil och eftersom jag är den vuxna som borde ha koll så var det ju mitt fel. Det kändes inte så bra, jag hoppas att dom hittar den snart för någonstans i vardagsrummet är den i alla fall. Men det var jättekul att vara där, precis som alltid!
När barnen hade lagt sig åkte vi vidare till Cecilias föräldrar (Cissi och Alex var där) och fick äntligen se vem som har legat och sparkat i Cissis mage. Det var en mörkhårig liten pojke som var nästan lika stor som Oliwer! Om man såg till storleken skulle man aldrig gissa att Oliwer var 2 månader äldre. Men man märkte att han var mycket mer medveten och äldre i sättet. Det händer verkligen mycket när de är så här små!
Idag är både jag och Oliwer jättetrött! Han ligger i mitt knä och sover och jag skulle nog också kunna tänka mig att sova en stund.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0