Somna på soffan

Jag har haft svårt att somna några kvällar nu. Så för varje dag som har gått har jag bara blivit tröttare och tröttare och idag var jag tröttast, haha! Jag brukar ha lite svårt för att tillåta mig själv att vila och istället kämpar jag på och försöker få så mycket som möjligt gjort. Men det slutar oftast med kaos och att jag inte änns har fått hälften gjort av det jag tänkte göra. Men idag efter att ha pratat lite med Adam så somnade jag alla fall på soffan tillsammans med Oliwer. Jättemysigt! Sen kom Adam och väckte mig och frågade om jag ville ha mat. När jag kom in i köket så hade han varit och handlat och lagat fajitas som jag har varit sugen på hela veckan! Vilken bra överraskning! Gissa om jag blev glad!?!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0