Väntar och väntar....

Jag drömde massa jobbigt inatt, så när jag vaknade kände jag mig jätteledsen! Jag påverkas jättemycket av vad jag drömmer. Det sägs att hjärnan bearbetar olika saker när man sover och det tror jag också. Hur som helst så somnade både jag och Oliwer om och nästa gång jag vaknade så kändes allt bra igen!
Nu sitter vi i soffan och myser! Han luktar så gott, min lilla bäbis! Jag tycker att han luktar oboy uppe på huvudet! Jag kanske drack lite för mycket oboy när jag var gravid, haha! Jag var helt galen i oboy och den skulle vara jättestark, gärna 7-8 skedar i ett glas mjölk. Blä vad äckligt! Men då älskade jag det..
Om en stund ska vi ut och gå i det tråkiga stockholmsvädret. Jag förstår att stockholmare inte gillar vintern om det här är vad dom är van vid.
I övrigt går jag bara och väntar på ett samtal eller sms att en ny liten bäbis har kommit till världen. 2 av mina vänner har gått över tiden, så nu tycker jag att det är dags! Cissi var här i förrgår och drack hallonté för enligt hennes man och några fler så ska det starta igång allt. För mig räckte det med att han ringde och sa att han skulle komma med hallonté till mig så bestämde sig Oliwer för att komma!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0