Det blir en dag på stranden....

Äntligen sommar och sol!! När jag kollade ut i morse såg det mulet ut så vi låg kvar i sängen och drog oss ganska länge, men 10 minuter efter att jag klev upp kom solen fram! Så vi packade ihop oss och åkte till stranden. Nattis, Johan och en kompis till Nattis var också där och så kom Elina också. Det var kallt i vattnet, så det blev bara lite fotbad och plask vid strandkanten. Så glömde jag ta på Oliwer en blöja igen när jag la han i vagnen så det blev en liten olycka. Oooops! För en gångs skull var man glad att han gjorde nr 2 istället för att kissa, haha! Vagnen klarade sig faktiskt helt och hållet! När vi kände oss färdig med stranden kom min mamma och hon hade som vanligt fyndat massa presenter till Oliwer! Och jag fick en My little ponny film! Tack Mamma!
Vi spelade minigolf och jag vann! Golfproffset Anna! Jag gjorde t.o.m 2 hole in one, så jag känner att jag måste skryta lite för sånt händer inte så ofta, haha! Under minigolfen kom Micke och sedan blev det pizza med han och Elina till middag. Vi gick vidare och åt efterrätt på ett annat ställe. Riktigt mysigt var det och Oliwer skrattade, busade och var glad hela dagen och hela kvällen! Han blev förresten 8 månader idag! Min stora kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0