en bra dag idag

 
 
Jag fick sovmorgon imorse. Det var jätteskönt! På eftermiddagen åkte vi till Fredrik och Anna som har köpt hus. Men hjälp vilket projekt, det var bara väggarna kvar som ett skal. Allt annat var borta! På kvällen kom solen fram då vi bestämde oss för att äta ute och jag var jättesugen på en päroncider. Det blev indiskt, jättegott! Men dom fick inte servera alkohol på uteserveringen så det blev vatten istället. vi gick vidare och äntligen skulle jag få min cider! Adam kom ut till mig och jag kollade på flaskan. En 7,0:a! inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Men den var god alla fall! (Fast jag lyckades inte dricka upp hela) Nu sitter vi hemma med ett glas cola istället och har det bra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0