övertrött

Haha, katten pratar i sömnen.. Men det var inte det jag skulle skriva. Jag är jättetrött, men kan inte sova. Istället ligger jag här och funderar på massa saker jag borde eller vill göra och på hur fort livet går. Jag såg på fb att tre av mina gamla vänner har gift sig precis. Inte ett dugg konstigt i min värld, precis som att det inte är ett dugg konstigt att det varje dag dyker upp nya bäbisbilder på fb. Men tänk vad många som just nu är på andra ställen i livet än jag. För dom skulle det vara jättekonstigt om det dök upp tre bröllopsbilder på samma dag. Nu har jag legat här under mitt duntäcke i en timme. Jag fryser och svettas om vart annat. Hoppas jag somnar snart för jag är verkligen jättetrött! Tänk vad fort livet går egentligen. Jag blir lite stressad när jag tänker på det, skulle vara bra om man kunde trycka på paus när man sover så att man hinner med mycket mer när man är vaken.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0