spelkväll

Åh vad jag älskar vår balkong! Jag sitter här ute och dricker te och bara njuter.. Shakira sitter också här och spanar på fåglar. Jag tror hon gillar den lika mycket som jag!
Igår var vi hemma hos Micke och Moa på middag. Dom hade hittat på en egen lasagne som dom bjöd på och den var riktigt god! Det var bland annat korv i istället för köttfärs, det enda som var som vanlig var nog plattorna. Erik (Erske eller burken som han kallas) var också där. Efter maten spelade vi spel, 2 olika och jag förlorade båda! Det var inte min dag helt enkelt! Tävlingsmänniska som jag är så brukar jag vara en grymt dålig förlorare men igår tyckte jag att jag tog förlusterna riktigt bra, haha. Jag tycker alla fall att det är jättekul att spela spel, det skulle jag vilja göra oftare. Jag brukar tjata på Adam att vi ska spela kort eller yatzy men han vill nästan aldrig. Det är nog för att jag alltid vinner, haha!

Nu är teet slut och jag ska gå och duscha.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0