Drömmar

jag drömmer jättemycket konstigt.. Inatt försökte en tant "råna" mig. Sen brann det i ett hus och i fönstret satt min kisse. Lättad såg jag en brandman där inne och gjorde tecken till honom att rädda Shakira. Då gog han fram ett gevär och skulle skjuta henne så hon skulle dö fort istället för att brinna inne. Snabbt som ögat lyckades jag slita upp fönstret och lyfta ut missen innan luften som kom in gav ännu mer kraft till elden som flammade upp och brandmannen dog. Det var det värt för att rädda Shakira! Senare kom en gammal kompis som numera var vampyr och tänkte äta upp mig. Jag lyckades övertala henne och hennes vän att låta bli. Då dök en annan tjej upp som också var vampyr och henne var jag riktigt rädd för. Även hon ville äta mig och vi skulle åka i samma hiss. Ddt slutade med att min gamla väninna åkte med och såg till att jag överlevde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0