Fixat!


Oj vad jag har fixat massa idag! Jag t.o.m drömde att jag fixade innan jag vaknade och jag klev upp före Oliwer var vaken och började fixa. Fast jag ville bra gärna ligga kvar i sängen och det hade nog varit bra med lite mer sömn också! Elina har följt med mig som moraliskt stöd på allt fix, haha! Vi hann också med en fika på Waynes och lite lek med Marie och Nova. Självklart har ju Oliwer varit med hela dagen också.
Nu har vi i alla fall takfärg, spackel, tapeter och sånt i lägenheten. Vi har också blivit inskriven på bvc och ska dit igen redan imorgon! Det kommer bli roligt att se hur mycket Oliwer har växt. Mindre roligt att ha en tid att passa, det är verkligen en bra sak med att vara mammaledig! Att slippa passa massa tider!

Vi har köpt krokar till vagnen också så att jag smidigt kan hänga skötväskan på handtaget istället för att lägga den under vagnen. Perfekt!

Jag längtar verkligen tills vi börjar komma iordning i våran lägenhet. Det ska bli så himla skönt! Slippa tänka på att flytta saker, renovera eller flyttstäda. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0