Förra helgen

Jag måste ju berätta om förra helgen också för den var jätterolig! Hans gick ut 9:an med superbra betyg så jag är en stolt storasyster! David gick ut 6:an och jag är lika stolt över honom! Men vi var inte med och firade för vi var här i hudik och firade Amanda som tog studenten! Det var toppenväder och både studenttåget och mottagningen var roligt! Dagen efter kom min mamma hit. Hon hade med sig massa fina kläder och skor till Oliwer! Vi var och tittade på Amanda innan hon gick in på balen. Hon var vacker som en sagoprinsessa!  Sen var vi och kollade när min kusin Cissi spelade fotboll innan vi fikade hos Adams mormor. Fullt upp har vi haft och kul har det varit! Just nu är vi hos Adams pappa och snart blir det grillat och tårta, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0