midsommar

midsommarhelgen har varit helt perfekt! Förutom att jag inte fick min alkoholfria skumpa utan det blev en med hello kitty istället. Men den flaskan var väldigt fin! Och drickan såg väldigt god ut, fast den smakade kolsyrad saft, haha! Igår åkte alla fall jag och mina älsklingskillar till mellanfjärden och hade picknick och dansade runt stången. Vi hade köpt världens finaste filt och korg.. Alldeles Rosa! Jens som var med i idol för massa år sedan var där och sjung å spelade. Han var riktigt bra! Efteråt grillade vi med Nattis och några fler hemma hos Adams mamma (som tråkigt nog jobbade). Vi spelade också världens längsta krocketmatch och jag kom inte sist! (Viktigt!) Idag kom Daniel hit! Vi har spelat minigolf, ätit väldigt mysko mjukglass + pizza +godis + jordgubbar! mums! Det var länge sen jag var såhär mätt! Vi har också gått en promenad och lekt lite i en lekpark med Oliwer. Han tyckte om att gunga, fast roligast var nog kedjan på gungan som han gärna ville äta på.. Nu är det sovdags för mig. Det kanske kommer bilder från helgen en annan dag.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0