Anna - Var är du?

Jag sitter och tittar på en komedi på tv: Life as we know it. Vet inte vad den heter på svenska och orkar inte kolla upp det heller. Den handlar alla fall om en tjej och en kille som är helt olika. Nu ska dom bo ihop och ta hand om sin guddotter. Den lilla flickan är väl ca 1 år tror jag och hennes föräldrar dör i en bilolycka. Jag blev nästan tvungen att byta kanal för att jag tyckte det var så sorgligt. Men jag övertalade mig själv att fortsätta kolla för det är ju faktiskt bara introduktionen på filmen eller vad man ska säga. Flickans föräldrar måste ju dö om de två gudföräldrarna ska bli tvugna att ta hand om dottern och man ska kunna skratta åt dom.
Det är sjukt hur känslig jag är just nu. Jag är verkligen inte mig själv. Humöret går upp och ner och svänger hit och dit ungefär som när jag var gravid. Det kanske är hormoner som spökar nu också, jag vet inte.. Det och för lite sömn? Hur som helst så saknar jag mig själv... Men nu verkar lilleman vakna så nu blir det nog ändå inget mer filmtittande.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0