Fredagsmys hos Jimmy och Ella idag och Frasse såklart (kissen)

Jag är lite dålig på att uppdatera här, jag vet.. Man skulle kunna tro att ingenting händer i mitt liv, men så är det absolut inte. Faktiskt tvärtom! Något stort är just på gång att hända, men det skriver jag mer om en annan dag. I torsdags var vi alla fall och träffade alla mammor och barn i föräldrargruppen. Det var roligt som alltid. Ikväll har vi varit och haft fredagsmys hemma hos Jimmy och Ella. Dom bjöd på hembakad pizza, mums! Sen åt vi chips, godis och nötter och kollade på hockey. Brynäs vann! Vid tio var Oliwer jättetrött så vi var tvungen att gå hem, annars jag hade gärna stannat längre.
Nej nu är det dags att sova innan Oliwer vaknar och är hungrig. Jag måste passa på att sova när han sover för utan sömn blir jag ett monster, haha!



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0