Man skulle kunna tro att det är söndag...

Idag har vi en slappardag. Vi tog en lång sovmorgon och jag struntade i att det egentligen är meningen att Oliwer ska äta frukost samma tid varje dag. Eller frukost och frukost, smaka lite gröt. Han har ju precis fått börja smaka riktig mat så han äter ju bara pyttelite varje gång för att han inte ska få ont i magen. Men eftersom vi har ställt om klockan blev vår sovmorgon egentligen bara en halvtimme längre än vanligt. Han vet väl ändå inte vad klockan är, haha! Både han och jag har varit trötta idag och just nu sover han på balkongen. Det ser så mysigt ut!

Själv har jag passat på att tvätta lite, vika kläder och dammtorka lite här och var. Jag borde dammsuga också men det spar jag till en annan dag. Kanske imorgon... Balkongdörren står öppen och Shakira tycker att det är jätteroligt! Hon går ut och in hela tiden.
Nu är det inte så länge tills Adam kommer hem. Oliwer blir jätteglad varje dag när han hör Adam komma in genom dörren och ropa Hallå! Då ser man hur han stannar upp, lyssnar och sen kommer världens största leende och så brukar han sparka allt vad han kan med benen! Haha, gofisen! Man blir så lycklig av att se honom glad!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0