Och livet fortsätter...


Första gången Oliwer pratar i telefon...


En liten busunge, undrar vad han tänker.... Hemligt gissar jag...


Gladast!


Äter gröt för första gången.. Mums!!



Smakar mango.. Men bordet verkar också gott!

I övrigt har vi haft en bra vecka! Jag och Oliwer har gått långpromenader i värmen. Fast första varma dagen råkade jag klä på oss för mycket så då blev det en kort promenad. Malin har varit och hälsat på oss och vi har varit på födelsedagsfirande både hos Anders och hos Alex. Det har också varit hockeykväll här hemma då kom Anders och Jimmy hit. Grabbarnas lag Brynäs vann och gick vidare till semi så det var glada killar här hemma den kvällen! Vi har varit på bvc och Oliwer hade växt 1.5cm nu är han 66 cm lång och väger ca 7,5 kg. Stora killen! Vi har också varit på föräldrargrupp och träffat dom andra bebisarna. Dom pratade massor med varandra, det är roligt att se hur alla växer! Imorgon är det dags för babysim igen, tiden bara flyger förbi!

Vi har sovit mycket mer den här veckan och det är så underbart skönt! Men de senaste nätterna har jag drömt mardrömmar vilket inte är så kul. Fast inatt drömde jag att jag blev tvungen att kolla på en skräckis och den handlade ju inte om mig men jag blev liksom huvudpersonen i filmen så det var ganska läskigt i alla fall. Jag skulle kunna börja skriva film-manus efter alla dom här konstiga drömmarna! Då kommer det alla fall någonting bra utav det, haha!

Idag har vi varit på ikea och köpt lite grejer till Oliwer och ramar till oss så att vi kan göra fina Oliwertavlor! Hela mitt liv kretsar verkligen kring honom nu, men det är så att bli mamma. Då finns det plötsligt någon som är mycket viktigare än sig själv!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0