Vi myser i babygymmet



Jag är så himla trött! Men det ska man väl vara som småbarnsförälder har jag hört. I natt är första natten som jag har fått sova på en vecka. Eller sova och sova.. Jag fick i alla fall sova 3,5 timmar följt av 2 timmar och sen en timme till och vi var bara vaken en stund varje gång vi vaknade. Det är skönt att det är fredag så att jag vet att Adam kommer vara hemma 2 dagar med oss. Mysigt! På söndag ska vi förresten på babysim och Oliwer har fått ett par blåa badbyxor med lilleskutt och bamse på. Jag skulle behöva en baddräkt också. Känns konstigt att ha bikini när man är inne och badar tycker jag. Fast jag har inte haft någon baddräkt sen högstadiet så det kanske är på tiden att jag skaffar en. Nu ska vi fortsätta leka eller mysa. Kram på er

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0