Förvirrad

Sitter här och funderar...
Det har varit jättefint väder ute i flera dagar...
Jag har packat några kartonger men tyvärr har jag fått alldeles för lite gjort. Det är ju så mycket mysigare att leka med Oliwer än att packa kartonger. Men jag måste nog ta mig i kragen!
Jag grubblar över en massa saker just nu. Längtar efter att juni är över och grubbleriet är klart. Men samtidigt så vill jag inte gå och längta framåt i tiden, jag vill njuta av nuet för livet är för kort för att man ska gå runt och leva i framtiden.
Nej nu är klockan jättemycket så jag ska nog börja med att gå och sova så är säkert alla grubblerier borta imorgon när jag vaknar. Allt blir alltid bra när man sover!  Och imorgon ska jag packa en massa kartonger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0