Hatar min hårfärg!

Jag sitter och funderar över mitt hår... Jag är inte alls lika nöjd med slingorna den här gången som jag var sist. Jag vet inte alls vad jag ska göra med mitt hår. Jag tycker verkligen inte om min riktiga hårfärg den är bara tråkig och grå. När jag var barn hade jag riktigt blont hår och det har känts bra att bara fortsätta ha det. Jag har färgat håret mörkt några gånger men det har alltid slutat med att jag har blivit blond igen. Men de senaste åren har min riktiga hårfärg bara blivit mörkare och mörkare så nu känns det inte som att jag passar lika bra i blonda slingor längre. Samtidigt vet jag många snygga "blonda" tjejer som egentligen har mycket mörkare hår än mig. Jag funderar i alla fall på att färga håret brunt.. Men jag får se... Jag har ganska tunt och spikrakt hår och varje gång jag har färgat det mörkt har jag blivit så besviken på att det bara hänger där och är tråkigt. Har man mörkt hår så är det mycket finare när det är tjockt eller har mycket volym, vilket mitt hår inte har. Så då måste jag fixa så himla mycket med det. De gånger jag har haft mörkt hår så har håret varit väldigt mörkt och då har jag varit tvungen att sminka mig jättemycket för att främhäva mina ögon.
Jag önskar att jag hade naturligt tjockt mörkt hår eller riktigt ljust hår så jag inte behövde fundera så mycket över det...
Naturligt är snyggast, vilket skitsnack... Inte alltid. Ibland är fejkat naturligt snyggast, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0