Kaos!

Igår morse tänkte jag gå tillbaka till hårsalongen och säga vad jag var missnöjd med och fråga om hon kunde hjälpa mig att fixa det. Men idag kände jag att mitt hår såg helt okej ut! Det blir nog bra det här! Jag har alla fall kommit på att det jag störde mig på med håret var att vissa av slingorna var blekt lite för mycket, för ljust. Men det är ju sommar så vad tusan, det blir skitbra det här!
 I övrigt är det lite kaos här hemma. Igår kom vi fram till att vi ska köra första flyttlasset på torsdag och imorgon bitti ska lägenheten besiktas. Så nu har vi försökt att både packa och städa här hemma. Vilket inte går ihop så bra, alla fall inte för mig som är en sån som stökar till så mycket så fort jag ska göra något, haha! Adam ska iväg på en grej imorgon så det blir bara jag som ska gå runt här när hon besiktar (förutom Oliwer och Shakira såklart). Det kanske är töntigt, men jag är riktigt nervös! Jag blir alltid nervös när folk ska komma och kolla där jag bor. Inte vänner såklart eller folk jag känner, men hantverkare eller såna som kanske ska hyra efter oss eller som nu någon som ska besikta den. Kan det bli värre? Jag undrar hur petig hon är, hur mycket man kommer undan med som slitage.. Vi får väl se..
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anneli

I wish you luck ;) Nerå, det kommer gå hur bra som helst. När dom besiktade min gamla lägenhet så kollade dom mest efter fett på tapeten brevid sängen. Fett efter vårat hår.. Haha mycke fräscht! =) och om badkaret/handfatet hade sprickor. Inte stressa upp dig, det kommer gå galant! Kramar på er

2012-05-09 @ 07:50:20
URL: http://lekochbetong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0