Lyx

Idag har jag varit och fixat håret igen. För en gångs skull ska jag försöka hålla efter mitt hår och sköta om det. Även den här gången gjorde jag både blekta slingor och färgade slingor. Efteråt lockade hon mitt hår, det var lite kul för jag tar mig aldrig tid att göra sånt sedan jag blev mamma. Fast jag fick sätta upp det ganska snart när jag kom hem för Oliwer tyckte att det var perfekta lockar att dra i eller äta på, haha!
Det kändes som vanligt jättekonstigt att lämna honom och gå iväg själv. Jag saknade honom faktiskt även om jag bara var borta ett par timmar.


(En suddig bild på mina lockar, lite förstörda efter att ha varit uppsatt i en hästsvans. Ni får se hur färgen blev en annan dag.)

Det är fortfarande jätteskönt väder ute! Tänk i sommar när vi har flyttat till Hudik och har en stor balkong då ska jag bo därute alla härliga sommarkvällar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0