Morgonstund har guld i mund

Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Jag har alltid problem att hålla upp ögonen, vill aldrig vakna och ännu mindre pallra mig ur sängen. Men jag önskar verkligen att det inte var så för ibland är det så himla mysigt att vara vaken på morgonen. Imorse var en riktig guldmorgon! Oliwer var på ett strålande humör, som vanligt på morgonen. Vi lyssnade på radion medan vi gjorde i ordning frukost och när vi hade ätit färdigt satte vi igång att sjunga både han och jag!



Tro det eller ej, men jag gillar verkligen den här låten! En melodifestivallåt med Danny, haha! Men lyssna på den, man blir så himla glad och sprallig!

"I'm feelin' great
I'm feeling awesome
let me explain
You are the reason I breathe
You're
AMAZING
AMAZING
You're
A A A A-MAZING"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0