Typiskt!

Besiktningen gick inge bra, snyft!!!
Det har blivit konstiga märken vid en tavelhylla i sovrummet. Det ser ut som fettfläckar, alltså typ oljefläckar.. Vet inte riktigt hur dom har blivit. Förut såg jag bara en och trodde att jag hade gjort den med oljan som jag smörjde in magen med när jag var gravid. Men sen har det dykt upp fler och dom sitter längst ner vid hyllkanten så jag är ganska säker på att det är något annat. Hur som helst måste vi antingen tapetsera om själva eller betala 3000 kr!!!! Inte så kul... Men det är sånt som händer antar jag...
Luften har gått ur mig helt just nu, jag sitter bara här i soffan bredvid en sovandes Oliwer och känner att det är massa saker som måste göras. Men jag har ingen ork och vet inte riktigt var jag ska börja eller vad jag ska packa.
Appropå trött så vaknade jag inatt av att halva kroppen liksom hade domnat bort. Då upptäckte jag att jag satt och sov. Jag kollade på Oliwer som sov i sin säng. Jag hade lagt ner honom i sängen och somnat om innan jag själv la mig ner så jag satt i sängen lutad framåt, liksom dubbelvikt. Haha, bra jobbat!

Nej nu måste jag nog skärpa mig och sätta igång och göra något. Imorgon åker vi ju! Först till hudik och sen en vecka i Östersund! Jag har massa packning att fixa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0