Underbar dag!

Idag har varit en sån där härlig dag då man verkligen njuter av livet! Det enda som har saknats här är min älskling men annars har det varit perfekt!
Imorse gick jag och Oliwer hem till Alex och Cissi och medan han sov sin förmiddagslur så stekte jag ute på balkongen! Det är så himla skönt att sola! I love it! (Ja jag använde solskyddsfaktor) Efteråt lånade jag deras dusch, vilket också var grymt skönt! Att duscha i lugn och ro efter att ha blivit mamma det är lyx! Plus att jag inte gillar våran dusch här hemma för det är absolut inget sprutt på den. Det tar typ en timme att skölja ur shampot. Hoppas våran blivande dusch är mycket bättre!
Senare kom Malin och vi köpte Pizza och picknickade på en filt ute på gräset! Jag älskar picknick! Det var mysigt att ha Oliwer med också, han undersökte gräset och snurrade lite på filten. Tyvärr var han lite för trött så han njöt nog inte fullt så mycket som han skulle kunna gjort. Men det kommer fler picknickar!
På kvällen skjutsade Cecilia oss så att jag fick köpa massa fler flyttkartonger, så nu är det bara att packa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0