Det här har jag gjort de senaste dagarna förutom att leka, gosa och packa

I lördags var jag och Oliwer hemma hos Marina, Anders och Madicken och åt grillat. Marie och Magnus (som annars bor i Göteborg) var där också! Plötsligt kom Anders ut iklädd i en Sverige-OnePiece, haha! Vi stannade kvar hela kvällen och kollade på Eurovision. (Jag, Oliwer och tjejerna) Gissa om Oliwer kämpade med att hålla sig vaken så länge han bara kunde? Min söta lilla tröttis, men till slut somnade han alla fall!
Och SVERIGE VANN!!! Men det har väl ingen missat? Jag älskar att vinna! För jag ingår väl i vinnarlaget när hon tävlar för Sverige? Haha!

I söndags firade jag min första morsdag! Eller firade och firade.. Jag var ju alla fall med Oliwer hela dagen och det var väl det viktigaste just på morsdag..

Idag har jag och Alex varit hos tandläkaren. Det blev en heldag och jag var tvungen att kliva upp före Oliwer hade vaknat vilket kändes sådär kul.. Det är nog få människor som är mer morgontrötta än mig.. Sen gav vi oss iväg på äventyr, Oliwer, jag och Alex och Wilhelm. Först var det Alex tur att laga en tand så jag fick underhålla pojkarna. När han var färdig åkte vi tunnelbana till Liljeholmen där jag går hos tandläkaren. Vi åt lunch och kollade runt lite och sen var det min tur. Hon tyckte att jag hade fina och bra tänder! Men jag pressar ihop käkarna, vilket jag måste sluta med. Hon har tjatat på mig om det i 4 år nu och varje gång säger hon att om jag inte klarar av det så måste jag skaffa en bettskena. Undrar om jag någonsin kommer klara av att slappna av i käkarna? Men jag har tydligen väldigt starka käkmuskler alla fall. Vältränade! Det känns skönt att ha tandläkaren avklarad alla fall!

Imorgon kväll åker vi upp till Hudiksvall igen och till min Älskling! Jag saknar honom jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0