Stockholm

Nu har vi varit i Stockholm 2 helger i rad och även om det har varit roligt så blir det skönt att vara hemma i helgen!
Förra helgen hann vi med att besöka Anders, Marina och söta Madicken som har gett Oliwer ett smeknamn: Bebis-Oliwer. Hon hade ett eget bollhav i en liten pool, som var jätterolig att leka med! Sen hälsade vi på Jimmy. Ella och katten Frasse! Och efter det åkte Oliwer och Adam till kusinerna och jag åkte till kista för en shopping-tjejkväll med Cissi, Katja och Sanna. Det var riktigt kul!
På söndagen var det dags för namngivning på min gudson Wilhelm! Jag skulle sjunga och gissa om jag var nervös? Jag tycker inte att det gick så bra, jag var alldeles för nervös och darrig på rösten. Såhär efteråt känns det som att jag vill göra om det eftersom jag vet att jag kan bättre. Men det är väl skitsamma! De som var där sa att jag var duktig i alla fall. Men det känns som att folk alltid säger sånt bara för å vara snäll, så det är svårt att veta vilka man ska tro på. Men det spelar ingen roll.. Det var ett roligt kalas även om jag mest sprang runt med Oliwer och nu har Wilhelm officiellt fått sitt namn, haha!
Nu ska jag gå och mysa med Oliwer i soffan en stund, en av de bästa sakerna med att vara mammaledig! Myyyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0