Dejt med min älskling!

Jag och Adam skulle åka luftballong i Stockholm i lördags. Tyvärr var det så dåligt väder så det blev inställt.. Jag hade längtat jättemycket så det kändes trist. Men det positiva är att nu har vi det kvar! Eftersom det inte blev någon flygning så gick vi på dejt istället! Vi åt middag på en italiensk restaurang. Jag är nog den enda tjejen i världen som vill ha pizza när jag blir bjuden på dejt, haha! Sen gick vi på bio. Vi såg snabba Cash 2. Den var bra, men jag blir så arg på dom. Det är så onödigt att hålla på med sånt skit! Och varför vill man vara bland människor man inte är trygg med och kan lita på?
 
 
Tyvärr en väldigt suddig bild från våran dejt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0