Fortfarande förkylda

Både jag och Oliwer (och Adam) är förkylda så vi har bara hållit oss hemma igår och idag. Det är så synd om honom när han vaknar på natten och bara hostar och hostar och hostar...
Stackars liten!
Idag kom en elektriker hit och kopplade in våran tvättmaskin! Det var väldigt passande efter att jag igår stod här och svor. Vi hade tvättat 4 maskiner i tvättstugan och ingenting var torrt, så det var bara till att hänga upp precis allting här uppe i lägenheten. Fördelen med att tvätta nere i tvättstugan ska ju annars vara att man får allt rent och torrt på en gång så man bara kan vika undan kläderna. Men när man tvättar hur mycket som helst och sen måste hänga upp allt hemma så är det inte lika kul... Tycker jag i alla fall... Men nu är det slut på det för nu kan vi tvätta en maskin när vi vill!
Jag har också ringt och beställt ett nytt kort på Oliwer, alltså ett sånt som jag hade tappat bort. Så det känns riktigt bra! Men jag hoppas fortfarande på att mappen ska dyka upp någonstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0