gjort nytta!!

Vad mycket nytta jag har gjort både igårkväll och imorse! Igår fixade jag allt inför skolan. Sökte både csn och vårterminens kurser! Nu vet jag också att jag börjar skolan den 5 november. Det är ju snart!!! Det känns ganska nervöst. Jag har ju glömt bort allt! Hur skriver man en uppsats? Haha! Men som tur är så börjar vi med en intressant kurs så det känns bra! Förhoppningsvis kommer hela det akademiska språket och allt annat bortglömt tillbaka på en gång. Oliwer har ingen dagisplats när jag börjar så vi måste försöka lösa det på något vis. Men vi har så många snälla människor runt omkring oss som vill hjälpa till så det kommer gå bra!

Idag har jag också ringt och fixat lite.. Men nu är det nog med nytta för en stund.Nu ska jag leka med Oliwer!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0