Ledsen...

Just nu är jag både arg och ledsen... Vi hade en mapp med förstorningar på Oliwer i. Där låg även typ skolkort som vi tog på Öppna förskolan i våras. Den här mappen var vi jätteförsiktig med under flytten så att inte korten skulle skadas, men nu är den helt försvunnen. Vi har vänt upp och ner på hela lägenheten och den finns ingenstans.. Jag har varit ute i förrådet och letat också utan att hitta den. Jag är livrädd för att någon ska ha slängt den av misstag. Jag kan erkänna att jag är en slarver som ofta har stökigt hemma, men jag brukar ändå vara rädd om och ha koll på mina grejer. Så just nu känns det skit att de första öppnaförskolekorten som finns på Oliwer är försvunna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0