Min vecka i Östersund

Jag hade en bra vecka i Östersund! Vi promenerade massor och jag hälsade på min mormor flera gånger. Vi har alltid stått varandra väldigt nära och jag saknar henne nu när jag inte bor där längre. En dag följde vi med henne och handlade. Hon ser nästan ingenting längre men drog fram som en virvelvind med rullatorn! Det var helt klart en upplevelse att se!
Vi lekte med lina och gick och fikade med linda. Oliwer fick jättefina krokodiltofflor och jag fick nya örhängen! Tack så mycket!
Vi hann också med att se lite amerikansk fotbollsträning, träffa mina brorsor och pappa och Helen. Vi gick och åt kinamat på Eastern Palace. Det var verkligen barnvänligt! Dom kom och skojjade med Oliwer och lyfte upp honom och gick och tittade på fiskarna. Det var riktigt kul! Så dit kan jag rekommendera alla med småbarn att gå om ni ska ut och äta i Östersund!
Jag hann också med att titta på Robinsson med mamma varje kväll! Det var mysigt! Och hon fick busa med Oliwer en stund innan han skulle sova på kvällarna.
Amanda hade ganska fullt upp med skolan och nollning! Men vi hann träffa henne ganska mycket också och
Oliwer blev lika glad varje gång!
Oliwer fick låna Amandas turPanda på tåget. Den var alldeles genomblöt när vi var framme i Östersund..
 
Hans och Oliwer kollade på fiskarna när vi var på kina..

Mamma har spelat in massa Astrid Lindgren filmer och Oliwers favorit är Saltkråkan. Han sitter som ett ljus framför tv:n när det är igång! Förresten, hon brukar inte ha såhär stökigt hemma. Det är jag och Oliwer som har fixat det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0