Adobe Connect, bilder och iggesundlukt

Åh vad jag gillar Adobe Connect, det gör att man kan sitta hemma och titta på föreläsningar. Helt underbart! Även om det är kul att träffa klasskompisarna ibland också. Men såna här dagar är det underbart!
Oliwer vaknade kvart i fem imorse och kunde inte somna om sen, vi låg kvar i sängen och mös till halv sju. Men hjälp vad trött jag är! Det svider i ögonen hela tiden, men jag är i alla fall på bra humör.
Gissa vad jag hittade imorse?
Alla förstoringar på Oliwer som försvann i flytten! Dom låg bakom sängen! Så nu måste vi köpa ramar och sätta upp honom på väggen.
Vet ni, igår kväll satt jag här i soffan och tyckte att det luktade sopor, men när jag gick in i köket och luktade vid soppåsen så luktade inte den. När jag la mig i sängen så kunde jag fortfarande känna soplukten. Blä! Imorse var lukten fortfarande kvar. Jag började fundera över om det låg någon gammal bulle under soffan och luktade. Men gissa vad! Lukten kom utifrån, det var den härliga iggesundslukten som hade letat sig hit... Och här sprang jag runt och luktade och trodde att vi hade skitigt hemma, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0