Bantningstips!

Om ni är less på atkinson, gi och allt vad det är så kom jag på ett nytt bantningssätt idag. Värm maten i mikron och kasta sen matlådan upp och ner på golvet, då är man inte så sugen på att äta den sen. Som tur var för mig idag så hade jag med mig sallad och bröd också så jag behövde inte svälta! Idag var det föreläsningar på skolan, men jag lyckades inte så bra med att koncentrera mig idag heller. Jag kanske hörde 50% av vad hon sa, om änns det. Men bättre att lära sig lite än inget alls! Jag är ganska stressad över veckans skoluppgift som ska in på torsdag om jag fortsätter såhär. Jag funderar på att ta mig i kragen och försöka få så mycket som möjligt gjort ikväll så att jag inte behöver känna någon press när jag sitter med den imorgon och på torsdag.

Idag hade Oliwer frågat efter Mamma strax innan jag kom! Första gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0