...

Vi skulle ha flygit luftballong i onsdags, men det blev inställt den här gången också.. Suck! Igår såg jag däremot fem stycken som svävade över Stockholm. Gissa om jag blev avundsjuk?
Igår var vi på middag hos Karla och Gunnar (Cecilias mamma och pappa) så nu har vi fått vinförrådet påfyllt, plus att vi fick presentkort på Cervera för att köpa fina glas! Oliwer hittade genast Wilhelms cykel och sen klippte vi gräset tillsammans för Wilhelm hade även en gräsklippare där som han kunde låna.
I övrigt så bor vi hos Anders, Marina, Madicken och Wilmer den här veckan. Det är kul för Oliwer att få leka med Madicken hela dagarna och trevligt för oss, men det blir nog ännu roligare i helgen då jag inte behöver upp och jobba. För nu är jag trött hela tiden och måste tänka på att lägga mig i tid för att orka upp klockan fem.
Idag jobbar jag min sista dag på Flinks... Jag har jobbat min sista dag på Flinks många gånger nu, haha! Så vi får se jag kanske kommer tillbaka snart eller om några år, man vet aldrig. Det har alla fall varit kul att jobba dom här veckorna! Men nu kommer det bli helt underbart att ha världens längsta semester tillsammans med hela familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0