kan inte sova!

Jag kan inte sova. . Vet inte om det beror på att jag sov mellan halv ett och tre idag eller om det beror på att jag börjar grubbla över massa saker så fort jag lägger mig i sängen. Jag känner mig trött så jag gissar att det är det sista. . Idag har varit en sån där skön semesterdag! På förmiddagen var jag ute med oliwer som cyklade runt på sin trehjuling tillsammans med massa grannbarn. På kvällen stack jag ut på en joggingtur. Jag sprang två km spåret, tre varv. Det kändes som om jag kunde ha fortsatt hur många varv som helst men Adam hade nog blivit orolig om jag aldrig kom hem. Ibland är det det bästa som finns att springa! Sedan såg vi en bra film som heter Gone, den var riktigt spännande och jag var riktigt rädd flera gånger! Imorgon kommer pappa m. Familj hit! Så det vore nog bra om jag lyckades sova nu, så att jag orkar vara vaken imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0