Tihi!

En kväll förra veckan när jag var inne hos Oliwer som skulle sova och Adam och min mamma satt i vardagsrummet så hörde jag plötsligt hur ytterdörren öppnades.. Någon kom in och var på väg att ta av sig skorna när Adam skyndade ut från vardagsrummet för att förklara för den okända mannen i hallen att han var i fel lägenhet. Hihi, så kan det gå!

Jag ville fixa iordning vårat skabbiga badrum. Men eftersom det är en hyreslägenhet så tänkte jag inte direkt sätta igång med att renovera utan istället sätta upp lite tavlor och speglar för att täcka över olika skavanker. Det fick bli två små tavlor på väggen bredvid toan och två avlånga speglar fick täcka alla fula märken på väggen mittemot toan. Jag blev jättenöjd! Tyckte det blev jättefint! Men Adam tyckte inte att det var lika bra att jag hade satt upp en spegel mittemot toan, så morgonen efter bestämde han sig för att ta ner den. För att undvika hål hade jag satt upp den med en jättebra dubbelhäftande tejp, så när han skulle ta ner den lyckades han bryta av den på mitten. Så nu har vi bara en ensam avlång spegel på den väggen och det ser lite konstigt ut. Jag sitter återigen och stör mig på alla fula märken varje gång jag går på toa. Fast det är ganska förståligt att alla kanske inte vill spegla sig när de sitter på toa, haha! Jag ska alla fall hitta på något nytt att sätta upp!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0