B! jag är bäst!

Sitter i soffan och är så trött att jag inte vet hur jag ska orka va vaken resten av dagen. Börjar gräva ner mig längre och längre i negativa tankar. Tycker allt känns jobbigt och trist och vill ingenting... Varför gör man så? Det är ju bra mycket roligare att vara positiv och glad! Hur som helst så kommer äntligen betyget på förra kursen så jag går in och kollar. Negativ som ja är blir jag jättenervös och är beredd på underkänt. Men då händer det! Bredvid min inlämnade uppsats står ett B! Plötsligt vaknar jag upp ur min negativa spiral! Vad bra jag är! Fortfarande trött som tusan, men sånt är livet ibland. . Mitt nya glada jag går och väcker Oliwer och nu sitter vi och myser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0